Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Konkurenčná stratégia spoločnosti Plastos s.r.o.

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
1. Stručná charakteristika firmy a SBU

Spoločnosť začala s predajom a montážou plastových okien, dverí a doplnkov v roku 2004. Od začiatku až do súčasnosti spolupracujeme s jedným popredným slovenským výrobcom plastových okenných a dverných konštrukcií. Naše podnikateľské aktivity sú v súčasnosti zamerané hlavne na oblasť predaja a montáže plastových okien, dverí a všetkých doplnkov. Tieto aktivity systematicky rozvíjame s tým, že obrat spoločnosti stúpa.

...

4.1 Cenová politika
Cena ako súčasť marketingového mixu je dôležitý prvok ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie. Spotrebiteľ považuje cenu za jeden z najdôležitejších faktorov ovplyvňujúcich jeho rozhodovanie o kúpe, pretože až akceptáciou ceny spotrebiteľom dôjde ku kúpe. Z hľadiska vydavateľskej činnosti firmy plní správne určenie ceny niekoľko funkcií: • ovplyvňuje rozhodovanie o kúpe spotrebiteľa, • podmieňuje efektívnosť vydavateľskej činnosti prostredníctvom príjmov z predaja a úhrady nákladov.
Hodnotenie (0x):