Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Výskum trhu

Skryť detaily | Obľúbený
1. NAVRH PROJEKTU

1.1 Charakteristika marketingového problému
Výskum sa uskutoční na základe požiadavky externého záujemcu, ktorý si nás najal na marketingový výskum orientovaný na zistenie záujmu študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave o univerzitné internetové rádio.
Dôležitou časťou výskumu bude odhalenie záujmu študentov o univerzitné rádio, okruh požadovaných informácií, štýl hudby a najoptimálnejšom vysielacom čase.
Východiskom výskumu je prieskum spoločnosti TNS SK zaoberajúci sa počúvanosťou rádií cez internet, ktorá sa uskutočnila v apríli tohto roku. Zistilo sa, že spomedzi vzorky 1000 aktívnych užívateľov internetu takmer polovica internetovej populácie (45%) počúva rádio na internete z čoho študenti tvoria 58%. A 50% poslucháčov má menej ako 29 rokov..
Prieskum z ktorého náš zákazník vychádza ho podnietil na myšlienku vytvorenia internetového rádia pre študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave.
Hodnotenie (0x):