Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Marketing

Skryť detaily | Obľúbený
Prednasky z marketingu . Potrebne ku skuske.

VÝVOJ MARKETINGU
-marketing ako konkrétny spôsob, ktorý na základe teórie a výskumu v oblasti riadenia umožňuje pochopiť trh
30-te roky :-revolúcia v podnikoch, obchodná funkcia , Gallap 1935, prvé znaky segmentácie
v dôsledku intenzívnej hospodárskej krízy v roku 1936 myšlienka Citroen 2CV
(2 gazdov a 50 kg zemiakov. 3 l benzínu )
50-te roky :-6 % rast spotreby, masový trh
50-te až 70-te roky :-Ph.Kotler, kvantifikácia trhu, presvedčovanie neznámeho spotrebiteľa k
Spotrebe, neosobná reklama
Kľúčové slová:

VÝVOJ MARKETINGU

MARKETING

Hodnotenie (0x):