Cieľ projektu: Vytvoriť podnikateľský plán pre podnik v Oblasti cestovného ruchu, poskytujúci ubytovacie a stravovacie služby.
Trhy na ktoré podnik vstupuje:
1. skupina: jej príslušníci sú 25 až 44 ročný, pochádzajú zo strednej vrstvy a žijú ako manželské páry s jedným až dvoma deťmi. Bývajú v nájomných alebo domoch vo väčších mestách, majú priemerné príjmy, hľadajú stabilitu a určitú kvalitu života, sú náročnými zákazníkmi.
2. skupina: páry klasických kultúrnych dovolenkárov. Sú pokojný, 45 až 65 ročný, sú ženatý, respektíve vydaté, majú deti, ktoré však už s nimi nežijú. Pochádzajú zo strednej až vyššej strednej vrstvy, disponujú vyššími príjmami, sú náročnými.
Geografické hľadisko segmentácie trhu: penzión sa zameriava na domácu klientelu, Žijúcu vo väčších mestách stredného a severného Slovenska, ale taktiež o zahraničných návštevníkov zo susedných štátov.