Registrácia | Prihlásiť

Ekonomický plán: Marketingový výskum - Videopožičovňa

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:63,7 %
  • Typ:Ekonomický plán
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Základy marketingu
  • Autor:stencl
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:3 strán
  • Zobrazené:1 325 x
  • Stiahnuté:1 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:27340
  • Posledna úprava:08.11.2009
1. Identifikujte marketingový problém a cieľ marketingového výskumu vo Vašej firme?

Marketingový problém: videopožičovňa ma záujem o zavedenie nových technológií, nových médií a chce rozšíriť svoje služby a ponuku na základe potrieb zákazníkov.

Cieľ marketingového výskumu: zistiť spokojnosť zákazníkov so súčasnou prevádzkou priestorov a zistiť potreby a požiadavky zákazníkov v súvislosti s obnovením ponuky a služieb videopožičovne....
Hodnotenie (0x):