Registrácia | Prihlásiť

Referát: Segmentácia trhu

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:63,4 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Základy marketingu
  • Autor:stencl
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:3 strán
  • Zobrazené:1 213 x
  • Stiahnuté:5 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.docx)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:27344
  • Posledna úprava:08.11.2009
Konkrétna cieľová skupina zákazníkov, na ktorú som sa zameral je ekonomicky činná stredná a staršia generácia. Tento segment trhu bude mať najväčší záujem o naše ponúkané služby.
1. Preveďte geografickú segmentáciu trhu!
Firma pôsobí na trhu v Bratislavskom kraji, ktorý je najlepšie rozvinutým regiónom na Slovensku. Bratislavský kraj dlhodobo vykazuje najnižšiu mieru nezamestnanosti spomedzi všetkých krajov SR a dosiahnutá výška priemernej nominálnej mesačnej mzdy je nad úrovňou celoštátnej priemernej mesačnej mzdy. Pre firmu je táto oblasť z hľadiska obchodovania veľmi výhodná, pretože je vysoký záujem o služby všetkého druhu vzhľadom na vyššie finančné príjmy. Snaží sa rozširovať svoje pobočky mimo centra hlavného mesta, kde sa nachádza najviac bytov a tým je aj väčší záujem a ponúkané služby.
Hodnotenie (0x):