Konkrétna cieľová skupina zákazníkov, na ktorú som sa zameral je ekonomicky činná stredná a staršia generácia. Tento segment trhu bude mať najväčší záujem o naše ponúkané služby.
1. Preveďte geografickú segmentáciu trhu!
Firma pôsobí na trhu v Bratislavskom kraji, ktorý je najlepšie rozvinutým regiónom na Slovensku. Bratislavský kraj dlhodobo vykazuje najnižšiu mieru nezamestnanosti spomedzi všetkých krajov SR a dosiahnutá výška priemernej nominálnej mesačnej mzdy je nad úrovňou celoštátnej priemernej mesačnej mzdy. Pre firmu je táto oblasť z hľadiska obchodovania veľmi výhodná, pretože je vysoký záujem o služby všetkého druhu vzhľadom na vyššie finančné príjmy. Snaží sa rozširovať svoje pobočky mimo centra hlavného mesta, kde sa nachádza najviac bytov a tým je aj väčší záujem a ponúkané služby.