Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Maloobchodný vývoj vo svete za obdobie rokov 2006, 2007, 2008

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:72,6 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Obchod
  • Predmet:Výskum trhu
  • Autor:ivuska219
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Ročník:3. ročník
  • Rozsah A4:6 strán
  • Zobrazené:1 318 x
  • Stiahnuté:5 x
  • Veľkosť:0,2 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:27462
  • Posledna úprava:10.11.2009
1 Charakteristika a vývoj maloobchodu
Pojem maloobchod je vo svete rozšírený hlavne pod anglickým názvom Retailing alebo Retail trade. Toto slovo má však korene vo francúzštine – je odvodené od slovesa retailler, čo znamená odstrihnúť, orezať, alebo oddeliť a používalo sa hlavne v krajčírstve. V polovici trinásteho storočia sa začalo používať v zmysle rozdeľovania vyrobeného tovaru do častí prijateľných pre spotrebiteľa a predaja v malých množstvách.

Definícia maloobchodu podľa Philipa Kotlera:
„Maloobchod predstavuje všetky aktivity spojené s predajom tovaru alebo služieb priamo konečným spotrebiteľom pre ich osobné, neobchodné použitie.“
Kľúčové slová:

Maloobchodný vývoj

Hodnotenie (0x):