Registrácia | Prihlásiť

Analýza: SWOT analýza - Bamar s.r.o.

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:84,8 %
  • Typ:Analýza
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:SWOT analýza
  • Ročník:1. ročník
  • Rozsah A4:10 strán
  • Zobrazené:2 165 x
  • Stiahnuté:49 x
  • Veľkosť:0,3 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:2765
  • Posledna úprava:09.03.2017
Náhľady Náhľady Náhľady
Charakteristika podniku

Firma Bamar vznikla v roku 2003, je to tradingová spoločnosť. Bola založená dvoma fyzickými osobami ako spoločnosť s ručením obmedzeným. Spoločnosť začala svoju činnosť s jedným zamestnancom. Postupne ako sa rozširoval sortiment firmy a zvyšoval počet odberateľov, zvyšoval sa aj počet zamestnancov. V súčasnosti zamestnáva desiatich pracovníkov.

Predmetom činnosti podnikania je import a distribúcia balených a konzervovaných potravín. Dodávateľmi sú predovšetkým výrobcovia z krajín Európskej Únie, ale aj z Ázie a Latinskej Ameriky. Odberateľmi sú domáce aj medzinárodné siete a veľkoobchody potravín na slovenskom trhu. Firma na prepravu tovaru od dodávateľov využíva služby špedičných firiem, následne tovar umiestní v sklade. Na uskladnenie tovaru využíva vlastný sklad s rozlohou cca 1500 m2. Podľa požiadaviek je tovar skompletizovaný a dopravený do skladov zákazníkov.

Cieľom firmy je dbať o kvalitu distribuovaných výrobkov, presnosť a včasnosť dodávok a v záujme spokojnosti konečných spotrebiteľov flexibilne sa prispôsobovať rýchlo meniacim sa požiadavkám trhu.
Hodnotenie (0x):