Cieľom výskumu bolo zistiť, či spotrebitelia poznajú produkty a reklamy spoločnosti ČSOB Asset Management správcovská spoločnosť a.s. V prípade, že produkty poznajú, do akej miery ich pri výbere finančných služieb ovplyvňujú reklamy spoločnosti a aký majú na ne názor.
1.1 PROBLÉMY:
1. Poznajú spotrebitelia produkty spoločnosti?
2. Poznajú spotrebitelia reklamy spoločnosti?
3. Aký majú názor na tieto reklamy?
4. Ovplyvňujú ich pri výbere finančných služieb?
1.2 HYPOTÉZY:
1. Predpokladám, že väčšina spotrebiteľov nepozná dobre produkty spoločnosti.
2. Predpokladám, že spotrebitelia poznajú reklamy spoločnosti.
3. Predpokladám, že spotrebitelia majú kladný vzťah k reklamám spoločnosti.
4. Predpokladám, že reklamy spoločnosti ovplyvňujú spotrebiteľov pri výbere finančných služieb.