Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Životný cyklus výrobku

Skryť detaily | Obľúbený
Hlavným cieľom mojej práce bola teoretická analýza životného cyklu výrobku. Každý produkt prechádza rôznymi etapami vývoja, ktoré spolu vytvárajú životný cyklus výrobku. Záujem o výrobok po určitej dobe klesá až na úroveň, kedy jeho výroba končí. Každý produkt má špecifický životný cyklus. Dôkladné poznanie jednotlivých štádií životného cyklu výrobku je dôležitým prvkom vytvorenia správnej marketingovej stratégie. Manažéri v podniku sa musia rozhodnúť kedy je efektívne ponechať výrobky na trhu a naopak kedy je čas nahradiť ich novými výrobkami, pretože životný cyklus žiadneho výrobku nie je neobmedzený. Grafickým znázornením životného cyklu výrobku je tzv. krivka S...


Hodnotenie (0x):