Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Projekt - Čo je reklama?

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:69,6 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Nezaradené
  • Podkategória:Žurnalistika
  • Autor:lelle
  • Rozsah A4:6 strán
  • Zobrazené:1 564 x
  • Stiahnuté:16 x
  • Veľkosť:0,2 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:2826
  • Posledna úprava:15.03.2017
Náhľady Náhľady
Čo je reklama?
Možno si to ani neuvedomujeme,ale reklama na nás číha na každom kroku.Ovplyvňuje nás či to chceme,či nie. Ale čo je to vlastne reklama? Reklama je platená forma neosobnej prezentácie a podpory myšlienok výrobkov alebo služieb,ktorú platí identifikovateľný sponzor.

História reklamy

Pojem reklama sa odvodzuje z francúzštiny.Prvý raz sa toto slovo údajne objavilo v anglicko-francúzskom slovníku v roku 1611 ako poľovnícky termín.Kedysi reklama nebola potrebná,pretože na trhu bol iba jeden výrobca určitého produktu.Ale so začiatkom rozvoja ekonomiky a tým pádom aj trhu sa začal aj konkurenčný boj medzi výrobcami.A práve týmto konkurenčným bojom nadobudla reklama na dôležitosti.Náhly príchod reklamy sa stretol s negatívnymi reakciami spotrebiteľov.Jej prijímatelia sa tvárili ,že ju k svojmu životu nepotrebujú,že ich otravuje a že sa ňou vôbec neriadia.Ale neskôr sa reklama stala neoddeliteľnou súčasťou ich života.Reklama môže byť veľmi užitočným informačným zdrojom,ktorý orientuje zákazníka v ponuke,ale môže aj ovplyvňovať a tým aj obmedzovať spotrebiteľa.
Hodnotenie (0x):