Registrácia | Prihlásiť

Analýza: Projektová štúdia z marketingu - Slovaktual

Skryť detaily | Obľúbený
Úloha č. 1 :
Charakterizujte zvolenú firmu z dôrazom na jej stratégiu, ciele a poslanie. Identifikujte hlavné znaky odlíšenia sa od konkurencie.
Spoločnosť SLOVAKTUAL bola založená v roku 1990 ako montážna firma. V prvých rokoch svojej existencie firma SLOVAKTUAL prevádzala montáž plastových výrobkov pre niektoré zahraničné firmy, napr. INTERNORM. Začiatkom roku 1993 spoločnosť zakúpila výrobnú linku z rakúskej firmy ACTUAL a začala s vlastnou výrobou. Firma SLOVAKTUAL začala postupne pracovať na dvojzmennú pracovnú dobu a v sezónnych mesiacoch (august-november) bola zavedená tretia smena. V roku 1998 v súlade s európskymi trendmi zakúpila najmodernejšiu linku "SINGLE LINE" na výrobu plastových okien od nemeckej firmy ELUMATEC.  Zavedenie novej linky umožnilo aj nové rozdelenie výroby.  V zrekonštruovanej výrobnej hale v Pravenci sa sústredila výroba farebných a atypických okien a v novej hale v Pravenci začala výroba štandardných bielych okien. V Nitrianskom Pravne zostala výroba z hliníkových profilov...
Hodnotenie (0x):