Úvod
Mnohí ľudia si v dnešnej dobe nedokážu svoj život predstaviť bez moderných zariadení, ktoré im uľahčujú prácu, a to nielen v zamestnaní, ale aj v domácnosti. Moderné prístroje využívajú rôzne technológie a fyzikálne princípy. Jedným z nich je i vplyv elektromagnetického žiarenia, ktoré nás obklopuje takmer zo všetkých svetových strán. Tieto aspekty negatívne vplývajú na človeka namáhaním a zhoršovaním zraku. Nakoľko je zdravie prvoradé a neoceniteľne sú pre ľudí trpiacich touto zrakovou námahou respektíve ochorením na trhu rôzne druhy pomoci medzi, ktoré nepochybne patria optické okuliare a kontaktné šošovky. Aj v tomto segmente vplýva na spotrebiteľa veľké množstvo faktorov, ktoré ovplyvňujú jeho nákupné správanie. V prvom rade spotrebiteľ preferuje účinnosť okuliarov. Medzi ďalšie faktory patrí značka, kvalita spracovania, váha ale v dnešnej dobe nepochybne i móda, trend a imidž.
Tento faktor sa stal pre mňa hybným motívom spracovania marketingového výskumu fiktívnej optickej spoločnosti, ktorá sa prostredníctvom získaných informácií bude snažiť o lepšiu pozíciu na trhu a celkové posilnenie vnímania zdravia zraku medzi občanmi.