Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Riadenie vzťahov so zákazníkmi – spôsoby, možnosti, prístupy v danom podniku

Skryť detaily | Obľúbený
Úlohou nášho seminárneho projektu bolo popísať riadenie vzťahov so zákazníkmi, definovať spôsoby, možnosti a prístupy v danom podniku.
V prvej kapitole sme sa snažili uviesť hlavnú definíciu CRM a vysvetliť hlavné prvky CRM. Ďalej sme definovali, ako určíme kľúčového zákazníka, popísali sme interakcie so zákazníkom a zodpovedali otázky, ako motivovať vlastných pracovníkov.
V druhej kapitole sme uviedli dôležitosť zavedenia CRM, definovali CRM ako interakciu, ako výmenu pozitívnych a negatívnych podnetov, popísali prvky kvality a druhy konkurencie v CRM, určili úlohu zákazníka v CRM a stanovili sme cestu od orientácie na cieľ k orientácii na účinok CRM.
V tretej kapitole sme načrtli použitie CRM v organizácii, zodpovedali na otázku, čo prináša použite CRM, akú úlohu hrá stratégia CRM pri implementácii CRM. Uviedli sme komplexnosť ako základný predpoklad úspešnosti projektu CRM. V poslednom rade sme načrtli dôležité kroky implementácie ako je napríklad plánovanie projektu...
Hodnotenie (0x):