Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Teória a tvorba Corporate Identity

Skryť detaily | Obľúbený
PRVKY FIREMNÉHO DIZAJNU (LOGO, LOGOTYP)

Pravdepodobne viac, než ostatné formy komunikácie sú vystavené pozornosti verejnosti, práve vizuálne aspekty firemných vlastností vychádzajúce z jednotnotného Corporate Designu. Pokiaľ sú tieto výstupy vhodne koncipované a realizované, rozširujú imidž o dodatočnú dimenziu celistvosti a súdržnosti, prostredníctvom ktorých sa firma prezentuje. Corporate Design nielenže dotvára celkový obraz firmy, ale často býva vodidlom na vytvorenie si názoru o nej. V tomto slova zmysle by som rád vo vnímaní posunul významu spojenia slov "Dizajn" a "Korporátny" za hranice ich simplifikovanej interpretácie len ako grafická podoba loga, či Design Manual...
Kľúčové slová:

corporate identity

logo firmy

Hodnotenie (0x):