Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Podpora predaja

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Podpora predaja je akýkoľvek časovo obmedzený program predajcu, ktorý robí jeho ponuku v očiach zákazníka atraktívnejšou. Slúži k zahájeniu, fixovaniu či rozširovaniu spotreby podnikovej ponuky na trhu poskytovaním osobných či neosobných alebo priamych či nepriamych výhod pre zákazníka alebo skupinu zákazníkov.

Medzi nástroje podpory predaja patria: kupóny, rabaty, vzorky ako aj zníženie cien.

Podpora predaja predstavuje ďalší z nástrojov propagačného mixu, ktorý sa v rámci guerrilla marketingu výrazne neodlišuje. Vzorky, názorné predvedenie produktu, konzultácie a semináre predstavujú účinný nástroj ako dokázať kvalitu, zlepšiť goodwill a získať u klientov dôveru. Taktiež darčekové či reklamné predmety, ktoré starostlivo vyberiete pre cieľovú skupinu dokážu zabezpečiť strategickú výhodu a nadviazať pozitívny vzťah so zákazníkmi.
Kľúčové slová:

podpora predaja

marketing

Hodnotenie (0x):