1.Marketing audit, jeho hist, char črty a možné spôsoby jeho prakt aplikovania. Ako chápať audit mark, char rysy auditu a zložky auditu mark. Char jednotl spôs realizácie auditu mark , prínos auditu pre org.
Audit mal niekoľko vývoj vĺn: 1.generačná- Kotler,Berman,Peter
2. štartovacia - mark ako samost ek kateg- Majaro, Tomek ČR,
3.problémova platforma - riešenie metodiky výkonu auditu, otáznik boom 4.uniformované trendy - prechod od formov otázok na adekvát odpovede
5.výkonná - vedieť zasadiť audit do ek prostr - hľadať rieš podľa variant - posudzuje najvýhodnejšiu 6.riadený mark. audit - musím vedieť aj zasadiť do ek prostr varianty - hľadať najlepšiu optimalizáciu 7.moderný auditový fenomén - publikovanie a hľadanie optim ciest, autorizovaná metodika
Audit marketingu je komplex, systematické, nezávislé skúm mark aktivít (prostredia) fy. Jej cieľom jej stratégie a činnosti za účelom doporučenia určitých probl riešení, kt. by mali napomôcť zvýšeniu výkonnosti marketingu vo firme.