Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Reklama ako prostriedok socializácie

Skryť detaily | Obľúbený
Základným nástrojom primárnej socializácie je rodinná výchova, resp. so¬ciálna interakcia v ranom veku dieťaťa, ktorého povaha a obsah vytvárajú základy osobnosti. Ide hlavne o mieru citového nasýtenia, či nenasýtenia (ci¬tová saturácia, citová deprivácia), resp. vytváranie citových väzieb (Nakoneč-ný, 2000). Nie každá socializácia vytvára optimálne podmienky pre rozvoj dieťaťa. Rýchly ekonomický a hospodársky rozvoj; spoločnosti neprináša len uľahčenie a zefektívnenie pracovnej činnosti, ale aj negatívne dôsledky na psy¬chiku ľudí, prejavujúce sa v narušení optimálnej harmónie vzťahov v rodine i na pracovisku. Negatívneho vplyvy na celkový duševný vývin všetkých zú¬častnených, najmarkantnejšie však detí môžu mať rozmanité podoby. Uvedie¬me niekoľko situácií, vyskytujúcich sa najčastejšie:...
Kľúčové slová:

Reklama

prostriedok socializácie

Hodnotenie (0x):