Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Vybrané modely kvality služieb aplikované na spoločnosť Orange Slovensko, a.s.

Skryť detaily | Obľúbený
Model Lynn Shostackovej -podľa tejto teórie existuje niekoľko faktorov, ktoré majú zásadný vplyv na schopnosť poskytovať služby na dostatočnej úrovni.

Kvalitatívny model spokojnosti Staussa a Neuhausa - Stauss a Neuhaus vo svojom modeli spochybňujú domnienku, že vysoký stupeň spokojnosti vedie automaticky k vysokej lojalite zákazníkov. Dôvodom je rôznorodosť potrieb zákazníkov, atraktivita iných alternatív, ako aj situačné faktory.Stauss a Neuhaus definujú tri typy spokojnosti a dva typy nespokojnosti. Na základe tohto modelu a typov spokojnosti a nespokojnosti zákazníkov môže spoločnosť odhaliť, aké faktory ovplyvňujú spokojnosť a nespokojnosť zákazníkov, odhadnúť správanie spokojných a nespokojných zákazníkov a takisto, ktoré činnosti je nutné podrobiť zmene, aby bola dosiahnutá čo najvyššia spokojnosť zákazníkov...
Hodnotenie (0x):