Spravanie sa obchodnych parnterov v jednotlivých krajinách. Rozdielne ponímanie zvykov a tradícií
V tejto práci sme chceli nazrieť do jednotlivých európskych krajín a poukázať, že v každej krajine ako sa hovorí „iný kraj iný mrav“.
Kultúrne rozdiely môžu zapríčiniť, že celé rokovanie vyjde nazmar a obchodný styk s daným investorom bude na dlhú dobu, ak nie úplne, prerušený.
Preto je veľmi dôležité sa na obchodné rokovanie dobre pripraviť. Naštudovať si základné pravidlá tej danej krajiny do ktorej ideme. Náš obchodný partner si to bude veľmi vážiť, že sme boli ochotní sa pripraviť na iné zvyky a tradície na aké sme v našej krajine zvyknutí.
Dozvedeli sme sa viac o kultúre v jednotlivých európskych krajinách a dúfam, že po objasnení tejto témy budeme pripravení ísť rokovať do rôznych európskych krajín, bez toho aby sme vyrobili v tej danej krajine nejaké faux pas.