Cieľom bakalárskej práce bolo navrhnúť inovácie podpory predaja bankových produktov v závislosti od cieľových segmentov a vypracovanej SWOT analýzy. Práca je rozdelená na štyri kapitoly. Prvá kapitola sa zaoberá teoretickými východiskami marketingu v bankovníctve. Druhá kapitola je venovaná marketingovému mixu v bankovníctve. Autor sa podrobne zaoberá všetkými nástrojmi marketingového mixu a ich uplatnením v bankovej praxi. Tretia kapitola je zameraná na marketingové riešenia v konkrétnej banke so sídlom v SR. Autor sa zameriava na postavenie banky na slovenskom trhu a na využívanie jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Na základe analýzy vonkajšieho a vnútorného marketingového prostredia identifikuje silné a slabé stránky banky v oblasti marketingových činností, ktoré korešpondujú so závermi vypracovanej SWOT analýzy. Slabé stránky nachádza najmä v portfóliu úverových produktov pre segment malého a stredného podnikania. V poslednej kapitole sa autor zameriava na zlepšenie slabých stránok v súlade s marketingovými cieľmi banky prostredníctvom marketingovej komunikácie.