Cieľom tejto prípadovej štúdie je poukázať na možnosti ako lepšie plánovať a organizovať čas, čím sa stáva práca manažéra, ale aj jeho podriadených, efektívnejšia. V manažérskej praxi je dôležité dbať na dodržiavanie princípov sebariadenia, ktorými sú: definícia cieľov, stanovenie priorít a následné delegovanie úloh, písomné plánovanie, pozitívny začiatok dňa, nutnosť brať do úvahy výkonnostnú krivku a zachovávať mimoriadne potrebnú dôslednosť vo všetkých aspektoch. V mojej prípadovej štúdii som sa rozhodla zamerať na vrcholového manažéra firmy, ktorý tieto princípy neovládal a v dôsledku tejto skutočnosti bola jeho práca neefektívna a spoločnosť sa dostala do problémov. Pomocou otázok a úloh potom ozrejmím, v čom nastali chyby a ako by sa mali odstrániť, prípadne pre budúcnosť, ako by sa takýmto a podobným chybám dalo predchádzať.