Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Etika v reklame

Skryť detaily | Obľúbený
Reklama je silným fenoménom súčasnej doby. Stretnete sa s ňou všade, niekedy aj na miestach, kde by ste niečo také ako reklamu určite nehľadali. Médiá, ulice, úrady, školy, jedálne, vlaky, autobusy aj električky sú jej plné. Ale tlačí sa i na každom nevyužitom prúžku papiera – na cestovných lístkov, formulároch... Opierame sa o ne na lavičkách v parku.
Ešte nikdy v minulosti nebol človek zahrnutý takým množstvom informácií každého druhu, ako je tomu dnes. Od správ o udalostiach vo svete až po reklamu. Bohužiaľ správa je spracovanie reality a nie realita.
Cieľom reklamy je komercializovať produkt tak, aby ho poznalo čo najviac používateľov a aby si ho v obchode kúpili aj tí, čo ho nepotrebujú.
Dokonca aj jej odmietanie sa dá využiť ako prostriedok k jej šíreniu. Neexistuje snáď ani spôsob, ako sa jej vyhnúť a zostať žiť v civilizovanom svete. Stala sa jednoducho obrovským biznisom.
Hodnotenie (0x):