PROJEKT NA VYTVORENIE MALÉHO PODNIKU NA POSKYTOVANIE SERVISNÝ SLUŽIEB V AUTOMOBILOVOM ODVETVÍ
Názov: MKservis s.r.o.
Zdôvodnenie právnej formy: pre túto právnu formu som sa rozhodla preto, lebo podnikám sama a na svojich obchodných partnerov a zákazníkov pôsobím profesionálnejšie.
Mená spoločníkov a ich podiel na základnom imaní v Eurách a v %:
Miriama Kováčová môj podiel na ZI- 6.000 Eur tj. 100%
1.Predmet podnikania- oprava automobilov
2.Výrobná (výrobková) štruktúra- poskytovanie služieb
3.Podnikateľská štruktúra- organizačná štruktúra- riaditeľ a dvaja
Obchodná stratégia- Moja obchodná stratégia spočíva najmä v poskytovaní kvalitných služieb za výhodnú cenu za cieľom udržania si zákazníka.
Marketingová stratégia-
1. cieľový trh- mojimi zákazníkmi sú majitelia osobných automobilov starších ako 3 roky, na ktoré sa už nevzťahujú záručná lehota. Prieskum trhu však odhalil potrebu založenia podobnej spoločnosti, ktorá by bola určená aj pre 20 a viac ročné automobily.
2. konkurencia- v mojom okolí je 5 autoservisov, ktoré poskytujú podobné služby. Mojím cieľom je zníženie ceny náhradných dielov a rýchle poskytnutie služby.
3. reklama- na propagáciu spoločnosti využívam obecné noviny, obecný rozhlas a