Registrácia | Prihlásiť

Projekt: Analýza spoločnosti Pivovary Topvar

Skryť detaily | Obľúbený
Spoločnosť Topvar plánuje aj v ďalších rokoch sledovanie a dosahovanie zámerov dlhodobej rastovej stratégie, ktorá je zameraná na:
• Zvyšovanie kapacít výroby piva na 1 milión hektolitrov ročne,
• Zvyšovanie dodávok piva na domáci i zahraničný trh,
• Zvyšovanie trhového podielu na domácom trhu,
• Zvyšovanie rentability tržieb a vložených prostriedkov.

Strategické ciele budú zabezpečované najmä na základe:
• Modernizácie technologických zariadení,
• Zvýšenie efektívnosti výroby,
• Transformácia distribučnej siete a intenzívna marketingová podpora predaja,
• Strategické aliancie so zahraničným investorom.

S realizáciou a naplnením daných cieľov a zámerov spoločnosti Topvar súvisia aj určité riziká. Ide predovšetkým o:
• Výpadok tržieb na domácom trhu na základe zmeny chovania sa slovenských spotrebiteľov v súvislosti s poklesom ich kúpyschopnosti,
• Nepredvídané kroky domácej a zahraničnej konkurencie na slovenskom trhu,
• Nepriaznivé počasie,
• Neúroda plodín,
• Výpadok exportu na základe nepredvídaných dopadov posilňovania slovenskej koruny voči zahraničným menám,
• Nepriaznivé dopady legislatívnych zmien, týkajúcich sa najmä daňovej politiky,
• Neúnosné zvýšenie cien vstupov, hlavne materiálu a energií.
Kľúčové slová:

pivo

topvar

topolcany

swot

politka

prostredie

Hodnotenie (0x):