Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Systém vybavovania sťažností podľa medzinárodnej normy ISO STN 10002:2004 v hoteli ŠPORT **** Donovaly

Skryť detaily | Obľúbený
Individuálne požiadavky návštevníkov v cestovnom ruchu, rozličnosť ponúkaných produktov a tiež vplyv ľudského faktora zapríčiňujú, že počas uspokojovania potrieb zákazníkov dochádza k nesúladu medzi očakávaniami a skutočnosťou. Na základe toho vznikajú sťažnosti. Systém manažérstva musí tieto sťažnosti riešiť, a to tak, že zavedie a prevádzkuje systém vybavovania sťažností.V nasledujúcej časti navrhneme systém vybavovania sťažností konkrétne pre hotel ŠPORT **** Donovaly podľa medzinárodnej normy ISO STN 10002:2004 - Manažérstvo kvality – Spokojnosť zákazníka – Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách
Hodnotenie (0x):