Registrácia | Prihlásiť

Ročníková práca: Psychológia reklamy

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:56,8 %
  • Typ:Ročníková práca
  • Kategória:Humanitné vedy
  • Podkategória:Psychológia
  • Autor:puobzu
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Rozsah A4:26 strán
  • Zobrazené:1 135 x
  • Stiahnuté:1 x
  • Veľkosť:0,8 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:32750
  • Posledna úprava:12.05.2010
V súčastnom období môžeme sledovať obrovský boom reklamy, ktorá sa na nás valí zo všetkých strán.
Niektorí so záujmom sledujú prezentácie nových výrobkov, iní sú už otrávení a znudení z neustále sa opakujúcich spotov v televízii a zapĺňaním voľných stránok v tlači.

Z reklamy sa stal biznis. No nie každý si uvedomuje, že nevyhnutnou súčasťou reklamy je – psychológia. Pomáha reklamným tvorcom odhaľovať správanie prijímateľov reklamy ako potenciálnych zákazníkov. Uplatňuje sa v tvorbe stratégie reklamnej kampane, pri zisťovaní vlastností a charakteru príjemcov reklamy. Jej poznatky sa zohľadňujú pri tvorbe rôznych druhov mediálnych reklám i pri vytváraní značky alebo sloganu firmy.

Psychológia reklamy, ako aplikovaná vedná disciplína, sa takisto využíva pri odstraňovaní psychologických zábran chápania reklamy i pri zisťovaní jej konečného efektu (ako pôsobila na prijímateľa).
Hodnotenie (0x):