Registrácia | Prihlásiť

Referát: Marketingová podniková stratégia

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:54,0 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Aplikovaný marketing
  • Autor:bushatko
  • Rozsah A4:3 strán
  • Zobrazené:1 315 x
  • Stiahnuté:3 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33246
  • Posledna úprava:18.05.2010
Strategický plán vytyčuje, v ktorých podnikateľských aktivitách bude podnik zastúpený a stanovuje ciele pre každú z nich. Každé funkčné oddelenie - marketing, financie, evidencia a kontrola, nákup, výroba, personálne oddelenie a ostatné - majú významnú úlohu v procese strategického plánovania, pretože každé z nich poskytuje podkladové informácie. Marketing zohľadňuje potreby spotrebiteľov a možnosti firmy na ich uspokojenie.
Kľúčové slová:

stratégia

firma

trhová pozícia

Hodnotenie (0x):