Registrácia | Prihlásiť

Referát: Rozhodnutia o produktovom rade a produktovom mixe, internetový nákup

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:61,3 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Aplikovaný marketing
  • Autor:bushatko
  • Rozsah A4:2 strán
  • Zobrazené:1 129 x
  • Stiahnuté:5 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33250
  • Posledna úprava:15.05.2010
Produktový rad je skupina produktov, ktorá je príbuzná buď funkciou, alebo sa predáva jednakým skupinám zákazníkov, alebo rovnakým typom predajní, alebo patria do tej istej cenovej skupiny. Pri tvorbe produktového radu sa musia urobiť rozhodnutia o dĺžke produktového radu , o jeho predĺžení napríklad cenami alebo kvalitou výrobkov (smerom hore a dole, prípadne obojsmerne), o doplnení produktového radu a rozhodnutia o variáciách produktového radu (ponuka rôznych verzií vybraného druhu produktov).
Produktový mix sú viaceré produktové rady. Tento mix, nazývaný tiež sortiment produkcie je súborom všetkých produktových radov a variantov, ktorý určitý predávajúci ponúka na predaj. Produktový mix môžeme charakterizovať šírkou, dĺžkou, hĺbkou a konzistenciou (príbuznosťou). Tieto štyri dimenzie produktového mixu sú základom pre definovanie produktovej stratégie firmy.
Kľúčové slová:

produkt

firma

stratégia

internet

nákup

Hodnotenie (0x):