Registrácia | Prihlásiť

Referát: Plánovanie masových a priamych médií

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:51,9 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Nezaradené
  • Podkategória:Žurnalistika
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:3 strán
  • Zobrazené:486 x
  • Stiahnuté:0 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33380
  • Posledna úprava:15.05.2010
Mediálny plán vychádza z mediálnej stratégie, mediálnych analýz a stáva sa integrálnou súčasťou celkového marketingového plánu. Odborník na plánovanie musí pochopiť očakávané reklamné a marketingové ciele, aby ich mohol mediálnym plánom podporiť. Plán hrubo načrtáva možnosti využitia médií a odpovedá na päť základných otázok:

1. Čo? (cieľ?) – čo má media plán dosiahnuť pre potencionálnych
zákazníkov? Mal by zvýšiť povedomie značky produktu alebo službu, alebo by mal zmeniť postoj k značke, pripomenúť zákazníkom daný výrobok,, podporiť reakciu predajného personálu...? V tomto procese je dôležitá identifikácia primárnych úloh.
Hodnotenie (0x):