Registrácia | Prihlásiť

Referát: Mediálny plán

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:71,2 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Nezaradené
  • Podkategória:Žurnalistika
  • Predmet:Žurnalistika
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:16 strán
  • Zobrazené:1 567 x
  • Stiahnuté:4 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33381
  • Posledna úprava:21.03.2014
Náhľady Náhľady
Mediálny plán vychádza z mediálnej stratégie, mediálnych analýz a stáva sa integrálnou súčasťou celkového marketingového plánu. Odborník na plánovanie musí pochopiť očakávané reklamné a marketingové ciele, aby ich mohol mediálnym plánom podporiť. Plán hrubo načrtáva možnosti využitia médií a odpovedá na päť základných otázok:

1. Čo? (cieľ?) - čo má media plán dosiahnuť pre potencionálnych
zákazníkov? Mal by zvýšiť povedomie značky produktu alebo službu, alebo by mal zmeniť postoj k značke, pripomenúť zákazníkom daný výrobok,, podporiť reakciu predajného personálu...? V tomto procese je dôležitá identifikácia primárnych úloh.

2. Kto? (špecifikácia cieľovej skupiny) - základom úspešne zostaveného mediálneho plánu je presná špecifikácia cieľovej skupiny, pričom potencionálny spotrebitelia sú väčšinou charakterizovaný na základe sociodemografických znakov (vek, vzdelanie, pohlavie, veľkosť rodiny a pod.)
Hodnotenie (0x):