Registrácia | Prihlásiť

Ekonomický plán: Marketing - Galantéria s. r. o.

Skryť detaily | Obľúbený
Keďže daná firma je zameraná aj ako veľkoobchod a tiež vlastní svoje vlastné maloobchodné pobočky, môže si dovoliť ponúkať svoje produkty za zvýhodnené ceny oproti konkurencii. Firma Galterra, s. r. o. je lídrom v poskytovaní výhodných cien pre spotrebiteľov v rámci celoslovenského reťazca poskytovateľov galantérie.
Cena výrobkov predstavuje pre podnik jediný zdroj zisku. Zahŕňa všetko čo platia spotrebitelia za produkty a služby.
Faktory rozhodovania o cenách:
Galterra sa musí rozhodovať o cene v prvom rade s vytváraním lepšej marketingovej komunikácie. Bude sa snažiť regulovať náklady spojené so zvýšenými výdavkami na marketingový mix.
Spotrebitelia ovplyvňujú cenu a tým vytvárajú dopyt na trhu. Rozhodujú sa či za danú cenu kúpia tovar alebo nie, tým značne určujú výšku ceny. Podnik si môže zvoliť rôzne stratégie, ktorými cenu primerane upraví, aby spĺňala hodnotovú predstavu spotrebiteľa.
Ceny na trhu treba neustále sledovať, upravovať a tým sa prispôsobovať konkurencii.
Hodnotenie (0x):