Registrácia | Prihlásiť

Referát: Princípy základnej nízkoprahovosti

Skryť detaily | Obľúbený
1. Nízkoprahové naladenie pracovníkov - Pracovníci by mali byť v prvom rade „maximálne dostupní“ tým, že klientov neodsudzujú, prijímajú ich, a nemajú príliš veľké očakávania, ktoré klienti objektívne nedokážu plniť, sprostredkovávajú ponuku služieb zariadenia, a zároveň napĺňajú najčastejšiu potrebu klientov – potrebu spolubytia. (Šandor, 2005)
2. Voľný vstup a pobyt v zariadení - Klienti môžu prichádzať a odchádzať v rámci otváracej doby zariadenia podľa svojho uváženia. Výnimkou môžu byť pravidlá niektorých zariadení, ktoré kvôli nedostatočnej priestorovej kapacite povoľujú len jeden vstup v rámci jednej otváracej doby.
Kľúčové slová:

bezpečie

princípy

Hodnotenie (0x):