Cieľom marketingového výskumu je poukázanie na spokojnosť klientov s ponúkanými službami spoločnosti Ski F, s.r.o. , príčiny využívania služieb ponúkanej podnikom, dôvody využívania služieb ponúkaných konkurenciou, organizáciu práce zamestnancov a vedenia spoločnosti, ich znalosti a schopnosti, ktoré sú veľmi dôležité pri práci s ľuďmi a s uspokojovaním ich potrieb.
Spoločnosť SKI F, s.r.o. sa snaží reagovať na ustavičné zmeny v očakávaniach, zvyšujúcich sa požiadavkách a nárokoch spotrebiteľov. Rozšírená ponuka služieb je zdrojom konkurenčnej výhody, pretože zákazník dodatočné služby oceňuje ako niečo navyše, čo prekonáva jeho očakávania, poskytuje mu vyššiu hodnotu, podporuje jeho spokojnosť a motivuje ho realizovať opakované nákupy.
Predpokladom úspechu spoločnosti nie je len zameriavanie sa na zvyšovanie kvality a úrovne existujúcich služieb, ale aj na vývoj a zavádzanie nových druhov služieb. Nápady podnecujúce vývoj nových služieb môžu pochádzať zo strany zamestnancov, tiež zo strany samotných zákazníkov, z poznania sortimentu konkurencie a pod.