Registrácia | Prihlásiť

Prezentácia: Marketing letísk

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Prezentácia z predmetu Manažment leteckej prevádzky

2.) Produkt letísk
L. - zákazníkom celý komplex služieb
Výrazné rozdiely: vel'ké hubové letisko - letisko regionálne (LC doprava)
Dôležité aj rozhodnutie: ktoré služby - priamo L., ktoré prostredníctvom tretích strán


Vel'ké hubové letisko:
vel'mi hustá sieť spojení a široké možnosti prestupov medzi jednotlivými letmi
L. umiestnené bližšie k centru, dobré dopravné spojenie
vel'kokapacitné lietadlá s vyšším nárokom na VPD, vybavovacie plochy a kapacitu budov
vnútorné usporiadanie letiska - minimalizovať čas potrebný na prestup medzi lietadlami
zázemie pre cestujúcich - s ohl'adom na typ klientely (salóniky pre cestujúcich, skladba obchodov a gastro zariadenia); vyššia cena za prepravu = vyššie nároky
vysoký objem turistickej klientely = vyššie nároky na parkoviska na dlhodobé státie (ako pri obchodnej klientele)
Kľúčové slová:

marketing

letisko

manažment

Hodnotenie (0x):