Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Porada

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:69,1 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Management
  • Autor:marcuss333
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:13 strán
  • Zobrazené:332 x
  • Stiahnuté:7 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.docx)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:35766
  • Posledna úprava:18.11.2010
Na organizovanie porád sú rôzne názory. Časť manažérov a zamestnancov ich pokladá za účinný prostriedok komunikácie a nevyhnutnú súčasť riadenia. Nájdu sa aj takí, ktorí kritizujú ich zdĺhavosť, neprofesionálnu prípravu a vedenie, dopredu známe rozhodnutia z predkladaných materiálov (zbytočnosť), častosť a pod. Manažéri musia zvážiť, či porada je najúčinnejším prostriedkom komunikácie na prenos informácií, prípravu a prijatie rozhodnutia. Zvolávať poradu len preto, že je naplánovaná, je zlou vizitkou práce manažmentu. Ľudia sa na porady schádzajú ( našťastie nie vždy ) väčšinou , len preto aby si niečo vypočuli či radostne odkývali než aby sa o niečom skutočne poradili. Nie je preto divu , že ľudia chodia na porady otrávení, prežívajú ich ako nutné zlo a odchádzajú z nich ešte otrávenejší. V skutočnosti žiadna ani tá najmenšia firma nedokáže efektívne fungovať bez porady. Aby sa porady stali skutočne efektívnym nástrojom riadenia, musíme si uvedomiť čo všetko nám môže porada priniesť, akým chybám sa treba vyhýbať , ako by sme si mali porady pripraviť a viesť ich. Preto nemôžeme , len povrchne prejsť na plán a vedenie porady , ale musíme sa na problém pozrieť ako na celok a tak ho aj rozobrať. Tak pochopíme podstatu a význam porady v systéme riadenia a manažmentu.
Hodnotenie (0x):