Registrácia | Prihlásiť

Analýza: Prípadová štúdia - stavebná firma

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady
Definícia a charakteristika súčasného trhu a jeho segmenty
Trh, na ktorom pôsobí spoločnosť Termostav-Mráz, možno charakterizovať prostredníctvom jej zákazníkov, ktorými sú podniky využívajúce vo svojej činnosti vysoké, sušiace, striekacie, hlbinné pece, miesiče železa, kondenzačné veže, teplovody, kotly, parovody a rôzne komíny. Sú to teda podniky pôsobiace v hutníckom, strojárskom a sklárskom priemysle, výrobe stavebných hmôt, chemickom priemysle a v energetike. Trh spoločnosti Termostav-Mráz teda nie je spotrebným trhom, ale trhom priemyselným.

Pre tento trh je typická rôznorodosť produktov a služieb poskytovaných firmou Termostav-Mráz vyplývajúca z rôznych parametrov a potrieb jednotlivých odvetví. Preto by sa dalo povedať, že vlastne každý zákazník je samostatným segmentom.  
Kľúčové slová:

podnik

konkurencia

trh

marketing

portfólio

Hodnotenie (0x):