Úvod do vnútrofiremnej komunikácie, použité ako záverečná práca k tomuto predmetu.
Ukážka:
Manažéri v súčasných firmách si uvedomujú, že dobrá komunikácia medzi ľuďmi vnútri organizácie sa môže javiť ako kľúčový problém. Sú si vedomí, že efektívne fungovanie komunikácie, vhodná firemná kultúra, či príjemná pracovná atmosféra dokážu pôsobiť nielen ako jasný motivátor pre zamestnancov, ale aj ako faktor úspešnosti firmy pri presadzovaní a dosahovaní jej cieľov. Vnútropodniková komunikácia predstavuje tieto základné funkcie jej opodstatnenosti:
• motivačná funkcia - motivovanie ľudí k plneniu cieľov
•
informačná funkcia - informácie o firme ako takej, informácie potrebné v rozhodovacom procese
•
emotívna funkcia - možnosť vyjadriť cítenie
•
kontrolná funkcia - kontroluje činnosť jednotlivca alebo skupiny