Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Medzinárodný marketing- BMW

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Vo svojej práci sa budem zaoberať popisovaním a charakterizovaním marketingovej stratégie firmy BMW pre jej produktový rad BMW 3 a jej pôsobením na troch trhoch- Nemeckom trhu, ktorý je pre firmu jej domácim trhom, trhom Veľkej Británie a trhom Slovenskej Republiky. Práca sa bude zaoberať popisom trhových situácií a základných trhových údajov na troch vybraných trhoch, neskôr definovním marketingovej vízie cieľov a firemnej stratégie firmy BMW. Okrem týchto oblastí sa práca zaoberá aj popisom histórie firmy a značky, tiež popisom firemného loga a charakteristikou základných súčastí marketingového mixu, teda produktovej, komunikačnej, distribučnej a cenovej stratégie.
Kľúčové slová:

Medzinárodný marketing

marketing

BMW

Hodnotenie (0x):