Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Analýza exportnej spoločnosti Heineken

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:63,1 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Ekonomická teória
  • Autor:amaru06
  • Rozsah A4:5 strán
  • Zobrazené:383 x
  • Stiahnuté:1 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:36128
  • Posledna úprava:12.04.2019
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Heineken Slovensko je viac ako 11 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45%. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete - Heineken N.V.. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky - Krušovice, Starobrno a Desperados. Okrem investícií do pivovaru Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2008 patrí Heineken Slovensko medzi najväčšie spoločnosti v potravinárskom sektore. Kľúčová domáca značka - Zlatý Bažant sa okrem Slovenska výrazne presadzuje aj na zahraničných trhoch. Aj v roku 2008 sa na celom svete predalo viac ako 1 milión hektolitrov piva Zlatý Bažant, čo predstavuje viac ako dvesto miliónov 0,5-litrových pív.
Hodnotenie (0x):