Cieľom našej práce je preniesť vedomosti nadobudnuté počas piatich rokov na hotelovej akadémii do praxe a ukázať, čo sme sa naučili. Vybrali sme si maďarskú kuchyňu, pretože Maďarsko je k nám blízko geograficky, kultúrou a gastronomickými zvyklosťami, ale aj napriek tomu sa tu nájde niekoľko zaujímavostí a typických jedál ako napr. halászle. Pomocou kvalitne vypracovaného marketingového plánu sa snažíme prilákať čo najviac potenciálnych zákazníkov. Našim cieľom je priblížiť sa maďarskej gastronómi a ponúknuť kvalitné jedlá v príjemnom prostredí. Zaujať chceme hlavne pestrým výberom jedál a nápojov. Poslaním je uspokojiť našich zákazníkov čo najlepšie, aby odchádzali z našej reštaurácie spokojný a s úsmevom na perách. Študenti sú rozdelení do skupín a každá skupina ma za úlohu zrealizovať odbytové stredisko. Každý manažér má určené svoje pracovné povinnosti. Ja zastávam funkciu marketingového manažéra maďarskej reštaurácie Csárda a spolupracujem aj s ostatnými manažérmi a tak vytvárame silný tím. Marketing patrí medzi jeden z najmladších manažérskych vedných odborov. Vzniku marketingu predchádzal vznik podmienok, ktoré objektívne tvoria podstatu trhu. Následne dochádza k rozvíjaniu jednotlivých skupín obchodných činností. Tie zabezpečujú pôsobenie trhu, na ktorom sa vymieňajú produkty čím dochádza k špecializácii ľudí a neskôr aj celých odvetví. Dôsledkom toho je vznik obchodu. Časom vznikajú nové prístupy pôsobenia obchodu na trh, ktoré boli výsledkom určitých objektívnych podmienok. Účastníci boli nútení vychádzať z požiadaviek trhu a kupujúcich. Orientované marketingové myslenie znamená, že vyrábať a ponúkať na výmenu treba také produkty, o ktoré je na trhu záujem a zároveň sa z ich predaja dosiahne zisk.