Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Tvorba a produkcia reklamných komunikátov

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Poznámky z prednášok k predmetu Tvorba a produkcia reklamných komunikátov

Rozdelenie reklamných agentúr:
Podľa zamerania: špecializované (kretívne štúdiá, prieskum trhu, médiá, PR,...) Fullservisové (kreatíva, stratégia, médiá: komplet realizácia kampane) Komunikačné domy (pokrýva komplexne služby v oblasti marketingovej komunikácie aj s ich doplnkovými službami – výskum trhu, poradenstvo, DM, PR, dizajn CI, spoločenský a kultúrny marketing.)
Podľa vlastníctva: domáce

Tvorba reklamného komunikátu:
Marketing – je súbor činností prevedených tak, aby sa produkt uplatnil na trhu (4P – product, place, price, promotion) Reklamná kampaň – súbor rôznych mediálnych komunikátov s marketingovým určením, zameraním a cieľom.

Idea:
Stratégia je voľba prostriedkov pre dosiahnutie cieľa (v tomto prípade reklamného). Dobrá stratégia hovorí o týchto položkách:
Hodnotenie (0x):