Semestrálna práca o elektronickom obchode, jeho zriadenie, výber internetového pripojenia, reklamné bannery na web stránke. Cieľom tejto práce je vytvorenie elektronického obchodu. Práca je rozdelená do piatich kapitol. V prvej časti uvádzam základné identifikačné informácie o firme. Nakoľko som si zvolila fiktívnu firmu, sú tu uvedené len stručné údaje. Druhá kapitola informuje o možnostiach pripojenia do internetu. Mojou úlohou bolo zvoliť jeden typ pripojenia na základe lokality, v ktorej sa moja firma nachádza. Podrobne tu analyzujem jednotlivé možnosti, ich výhody a nevýhody. Tretia kapitola je venovaná výberu webhostingu. Porovnávam tu jednotlivých poskytovateľov free hostingu a na základe stanovených požiadaviek si jedného vyberiem. V štvrtej časti popisujem postup pri tvorbe www stránky. Nájdete tu štruktúru stránky a popis nákupného košíka. Záverečná časť je venovaná tvorbe internetovej reklamy. Uvádzam tu príklady bannerov, ktoré som vytvorila. Dúfam, že touto prácou sa bližšie oboznámite s problematikou vytvorenia elektronického obchodu a zároveň Vám poslúži ako pomôcka pri tvorbe vlastnej stránky s e-shopom.