Registrácia | Prihlásiť

Ročníková práca: Vstup na zahraničný trh - prípadová štúdia z medzinárodného obchodu

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady
1. Úvod

Vývoj svetovej ekonomiky ide neustále dopredu a pre firmy sa stáva nevyhnutnosťou prenikať na svetové trhy. Avšak vstup na zahraničný trh je veľmi zložitý proces. Vyžaduje komplexné poňatie a systematický prístup, preto je nutné predovšetkým analyzovať, či sa podniku oplatí podnikať v zahraničí a ak áno, tak je potrebný výber vhodných trhov, správna voľba ponúkaných produktov a ich úprava podľa požiadaviek zahraničných spotrebiteľov, voľba medzinárodných distribučných kanálov a vhodný komunikačný mix by mali byť výsledkom erudovanej analýzy a vhodne formulovanej podnikovej stratégie orientovanej čoraz dôraznejšie na individuálneho konečného klienta a jeho uspokojenie.

Nakoniec celý proces zrealizovať, opierať sa o skúsenosti, buď vlastné alebo najatých odborníkov a v neposlednom rade prihliadať na zvláštnosti a zvyky trhu, na ktorý sa vstupuje. Pri dodržaní týchto zásad sa môže dosiahnuť želaný trhový podiel a plánovaná úroveň rentability.  
Hodnotenie (0x):