Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketing letísk

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady
Úvod
- Letiská - do určitej miery výhody prirodzeného monopolu; ale v ostatnom čase - pomerne silná konkurencia
- Snaha pritiahnuť dial'kovú prepravu a podporiť vznik nových priamych leteckých spojení
- Prezentácia výhod využívania služieb L. v spojení s propagáciou mesta, krajiny a ďalších výhod..  

1. Kategórie zákazníkov
Spektrum zákazníkov letísk:
- právnické osoby - leteckí dopravcovia + obchodné spoločnosti podnikajúce na L.
- osoby fyzické - cestujúci alebo návštevníci letiska
- Každá kategória zákazníkov - špecifické potreby; ich uspokojenie - úspešnosť podnikania L.
- Každá K. - vnútorným zložením vel'mi pestrá
- Podl'a toho, komu L. poskytuje svoje služby - obchodný model a produkt L...  
Hodnotenie (0x):