Práca popisuje tvorbu reklamných bannerov vo viacerých grafických programoch. Úvod V súčasnej dobe si vačšina ľudí nevie predstaviť život bez internetu. Internet prestavuje obrovskú počítačovú sieť ktorá umožňuje komunikáciu po celom svete. Každý návštevník sa nepatrne stáva akýmsy terčom pre jednotlivé firmy a spoločnosti ktoré sa ho snažia upútať svojimy službami a tovarom.
Internet je zároveň najpopulárnejším reklamným elektronickým médiom. Reklamou rozumieme platenú formu neosobnej, masovej komunikácie. Jej cieľom je informovanie spotrebiteľov a zámer ovplyvniť ich chovanie.
Reklamné prúžky, alebo tzv. bannery sú pravdepodobne najčastejsie využívanou formou reklamy na Internete. Banner predstavuje základný komunikačný prvok na internete.
V mojej práci sa snažím oboznámiť Vás s problematikou reklamných bannerov a ich tvorbou.