V tejto seminárnej práci sa snažím priblížiť a popísať podnikateľský plán fiktívnej reštaurácie s ubytovaním - Stone.
Práca obsahuje samotnú charakteristiku podniku, jeho ciele, finančnú prognózu, kalkuláciu a tiež marketingové informácie. Myslím si, že stravovacie služby tvoria nevyhnutnú súčasť života každého človeka a taktiež sú základnou zložkou cestovného ruchu. V rámci stravovacích služieb nie je dôležitá len kvalita podávaných jedál, ale aj ich vzhľad, čo spolu s príjemnou rodinnou atmosférou a kvalitnou obsluhou prispieva k celkovému príjemnému zážitku hosťa a láka ho tak k opätovnej návšteve. Produkt stravovacích služieb je tvorený tak pracovníkmi kuchyne, ako aj pracovníkmi v obsluhe. Aby bolo možné podať najlepší možný výkon je nevyhnutná spolupráca medzi týmito dvoma úsekmi prevádzky.