Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Výrobkové stratégie BMW

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Návrh inovatívneho produktu BMW, analýza súčasnej pozície BMW na trhu a výrobkového portfólia.

Témou tejto semestrálnej práce je vytvorenie nového produktu v ponuke firmy BMW, ako nový produkt bol navrhnutý námet na automobil, ktorý oproti bežnému automobilu ponúka doposiaľ nové a nepoužívané možnosti a prínosy svojim používateľom, hlavne vďaka širokej multimediálnej výbave automobilu, ktorá z neho robí unikát. Hlavnou myšlienkou vzniku takéhoto automobilu bola snaha priniesť zákazníkom niečo nové a dosiaľ nevyskúšané. Tento návrh je tiež v súvislosti so situáciou a zameraním firmy BMW, konkrétne so snahou rozšíriť pôsobnosť firmy aj na segmenty, v ktorých zatiaľ nedosahuje také trhové podiely ako so svojimi ostatnými produktmi, teda segmentu automobilov hodiacich sa aj pre rodinu a na rodinné cesty. Práca obsahuje charakteristiku firmy BMW a jej súčasné postavenie voči jej konkurencii, pričom analytická časť slúži ako základ pre následnú aplikačnú časť, ktorá sa venuje tvorbe produktu a ostatných prvkov marketingového mixu súvisiacich s novým produktom. 
Hodnotenie (0x):