Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť význam ľudského faktora pri aplikácii metód, nástrojov a techník v rámci manažérstva kvality s cieľom zlepšenia kvality práce a na základe zistených výsledkov prieskumu navrhnúť opatrenia , ktoré by viedli k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov a k upevneniu postavenia firmy na trhu.
Snažili sme sa poukázať na dôležitosť spokojnosti zákazníkov, ktorá je v dnešnej dobe veľmi dôležitá, pretože zákazníci sú jediným zdrojom prímu pre firmu, prinášajú jej finančné prostriedky, ktoré potrebuje pre svoje úspešné fungovanie.
Abstrakt v SJ Bakalárska práca na tému „Spokojnosť zákazníka z pohľadu manažmentu kvality“ vo firme Považská cementáreň a.s., Ladce pozostáva z piatich kapitol. V prvej kapitole sme sa venovali manažmentu a lojalite zákazníka. Druhá kapitola pozostávala z predstavenia podniku. V tretej kapitole sme analyzovali spokojnosť zákazníka. Návrh a realizáciu výskumu sme popísali v štvrtej kapitole. V poslednej piatej kapitole sú popísané nápravné a preventívne opatrenia.