Cieľom záverečnej práce bolo na základe analýzy a zhodnotenia súčasného stavu komunikačnej stratégie v spoločnosti Klenoty SISI navrhnúť možnosti ďalšieho rozvoja, ktoré by viedli k zlepšeniu využívania nástrojov komunikačnej stratégie na podporu propagácie v spoločnosti. Práca je rozdelená do 5 kapitol. Obsahuje 6 ilustrácií a jednu prílohu. Prvá kapitola je venovaná teoretickému vymedzeniu problematiky komunikačnej stratégie. Na začiatku sa pozornosť venuje vymedzeniu pojmu marketingovej komunikácie, následne popisuje fungovanie komunikačného procesu a nakoniec zobrazuje všeobecnú architektúru komunikačného mixu a komunikačnej stratégie. V ďalšej časti sa charakterizuje cieľ práce, metodika práce a metódy skúmania. Cieľ práce je rozdelený na šesť čiastkových cieľov, ktoré majú za úlohu napĺňať hlavný cieľ. Metodika práce a metódy skúmania sa zameriavajú na objekt skúmania a použité metódy hodnotenia a interpretácie výsledkov. Štvrtá kapitola je venovaná výsledkom práce analyzovanej spoločnosti a je rozdelená do štyroch podkapitol. Prvá sa zaoberá predstavením spoločnosti ako objektu nášho skúmania, ďalšia jej postaveniu na konkurenčnom trhu. Tretia podkapitola je zameraná na definovanie komunikačného procesu podniku a posledná sa venuje konkrétnej komunikačnej stratégii podniku. Záverečná kapitola sa venuje návrhom možnosti zlepšenia komunikačnej stratégie analyzovaného podniku, teda zavedenie nových prvkov jednotlivých nástrojov KS a vytvorenie internetového obchodu. Výsledkom riešenia danej problematiky je analýza využívania jednotlivých komponentov komunikačnej stratégie v podniku Klenoty SISI a návrh možnosti zefektívnenia a skvalitnenia propagácie podniku a tým následné zvyšovanie ziskov podniku.